Ozsahantuba Hanımlar bebeğim 1 yaşın da ve yaklaşık 3 hatta daha fazladır bununla uğraşıyoruz Metrin krem ve eczane de hazırlanan bir solüsyon kullanıyoruz başına gelip de kurtulan var mı bebek olunca elimiz kolumuz bağlı
Ladymom Ozsahantuba bütün aile fertlerinin tedavi görmesi gerek ve evdeki eşyaların kaynatılması gerek yaptınız mi?
Prensinannesii06 Ozsahantuba bizde olduk bebeğimin vücudunda döküntüler oldu bende deli gibi kaşınıyorum metrin krem kullandık hiç işe yaramadı sirkeli su yaptım fayda etmedi bütün evi dezenfekte ettim kıyafetlerin hepsini tıkadım ütüledim her gün kalkınca üstümüzü değiştiriyoruz ama geçmiyor uyku diye bir şey kalmadı kaşınmaktan bir çaresini buldunuz mu 🥺🥺
Ozsahantuba Seyhancann çok teşekkür ederim deneyeceğim kaç gün üst üste yapmam lazım bir de suyla yıkayıp çıkarayım mı durulamam gerek mi
Seyhancann Ozsahantuba canım her yıkamanda yap yıkanırken bir kovaya ayrı su yap içine bi avuç tuz koy karıştır duş alırken kullan onuda sonra durulan ve giydiğin bir şeyi bir daha giyme bu sürede dezenfekte et herşeyini
Ozsahantuba Ladymom bütün eşyalarını kaynattım ve giydirmeden önce tersten ütülüyorum ama doktor bizim için ilaç vermedi
Ozsahantuba Seyhancann çok teşekkür ediyorum yapacağım inşallah geçer öyle yapıyorum sabah ve akşam bütün kıyafetlerini değiştiriyorum
Ladymom Ozsahantuba uzmanlar insan olmadan yaşayamayacağını söylüyor canım o yüzden eşyalar çok önemli. Eşyalardan yaşamak için size geçiyorsa sizden başkasına başkasından eşyalara vs kısır döngü oluyor o yüzden tedavisi çok zor oluyor.
brns21 1 senedir ugrasiyoruz ah ah bana sor neler cektik halada tam gecmedi biz iyiyizde kizim 6,5 aylik hala hazirlama ilac kullaniyor detayli bilgi verebilirim metrin kremi kullanmayin birise yaramıyor
Ozsahantuba brns21 şuan metrin ve hazırlama bir krem kullanıyoruz geçmek bilmiyor lütfen sizin önerilenizi de paylaşır mısınız benim de bebeğim 1 yaşın da
brns21 Ozsahantuba biz kayinvalidemlerden kaptik onlrin 2 yil olcak hala gecti diyemem koltuklari halıları yikattik ev degistirdik yikanmadik utulenmedik esya kalmadi.kizim 2 aylikti bulastiginda hazirlama krem verdi dr iyi geldi tam gecti diyoruz elinde ya da ayaginda cikiyor bizede bulastiriyor.dr yurtdışında satilan bir hapi soyledi ama cok pahali ve getirmek zormus ayni etken madde veterinerlerde satilan ilaçta bulunuyor adi prenova ondan ictik 2 kutu tabi bunu cildiye dr unun size onermesi lazim bence kizimda hala var esime gore alerji ben krem surmeye devam ediyorum siz formulu paylasirmisiniz farkliysa bende size yazayim
Ozsahantuba brns21 formülü İnan’ın ki bilmiyorum doktor reçete olarak yazdı eşim aldı reçete de eczane de kalıyor ahh elime geçse nasıl hazırlandığı tekrar yaptıracağım bitmek üzere krem ve eşim 1 aylık göreve gitti ilçe de oturuyorum doktora götürmem zaman alacak umarım daha artmaz
Ozsahantuba brns21 tuzlu suyu ve bir de kükürtlü sabun duydum bu ikisini deneyeceğim umarım geçerse size ulaşmaya çalışacağım yavrularımız kurtulsun yeter kaşınmaktan uyuyamaz olduk geceleri
brns21 Ozsahantuba kükürtlü sabun denedim tuzlu suyu bende deniyim bide elma sirkesi iyi geliyormus.Allah yardimcimiz olsun insallah atlatiriz
Ozsahantuba brns21 inşallah biz kükürtlü sabun deneyeceğiz bakalım sirke de duydum en son çare hepsini denemek
Emiralpmoms Ayyy nerden bulasiyo bu boylee yaa 😩 bendede 2 cocuk varr var disari. Cikmaya. Korkar oldum marktten bsy alrken peceteyle alyrm :(
Ozsahantuba Ladymom ben de ve eşim de kaşıntı yok bebeğimiz de fark edeli çok uzun oluyor doktor bize bağışıklık sistemi ile alakalı olduğunu söylemişti
Ozsahantuba Prensinannesii06 çok geçmiş olsun bizim sorunumuz uyuz değilmiş eşim ve ben de kaşıntı olmamıştı sadece bebeğim de vardı o da alerji çıktı uyuz ilaçları işe yaramıyordu zaten ama alerji için krem alıp şurup kullanınca döküntü ve kaşıntısı gitti🤲🏻 bize Kükürtlü sabunla banyo yaptırın demişlerdi Migros’ta var ve banyo sularına tuz koyuyordum bizim sorunumuz alerji olduğu için işe yaramadı siz de deneyin inşallah faydasını görürsünüz