Oğlum 2 yaşında, bezi bıraktık fakat asla dışarı da lazımlığı olmadan ne çişini ne kakasını yapıyor. Yola çıkmadan evde çişini yaptı yine geldi hiç bir şekilde yapmadı ve 2 saat olacak çişini tutuyor. Başına gelen var mı ne yapmam lazım ? Taşınabilir lazımlık vs var mıdır?