A25aa95 sudokrem pişik önleyıcı krem. Pişik olduktan sonra hıc faydası olmuyor. Dermatrosıt veya hamazıng kullanabılırsınız. Sadece pişikli bölgelere sürün ve her zaman kullanmayın bu kremleri. Hava sıcak olduğu ıcın bence kakasını yaptıktan sonra çeşme önünde yıkayın ,bir süre ıslak mendılle sılmeyın .ben hep pamuk kullanıyorum bazende çeşmede yıkıyorum ve müslin örtü ıle ıyıce kuruluyorum. Mutlaka 5-10 dk açık bırakıyorum . Pişikli değilse sudokrem sürüyorum . Pişikli ise yazdığım kremlerden herhangi birini sürüyorum. Öğlen uykusunda bez takmıyorum. Hatta piştiği geçene kadar kaka yaptıktan sonra bezsız dışarda ggezdırın 2 güne geçer. En fazla işer yani makınada yıkanır nasılsa kıyafetler. Bu yazdığım kremleri devlet ödüyor ve rıca edersenız 2 şer 3 er yazıyorlar elımın altında hep bulunduruyorum ben