Sydaht Merhaba bebeğim 18 aylık ve parmak ucunda yürüyor. Başına böyle bir durum gelen var mı aceba? Daha erken mi ortopediye götürmeli miyim?
Lina2007 Sydaht anladım benim kızım sıralama yaparken parmak uçlarına basıyor normal kollarından tutup gezirirkende
elii10 Oğlum 18 aylık oda parmak ucunda yürüyor. Kızdığında parmak ucuna yükseliyor. Bence farklı geldiği için yapıyor olabilir
missozge 19 aylık kızım da birkaç aydır ara ara yapıyor. Farklı geldiği ve hoşuna gittiği için yapıyor gibi geliyor bana.