Sksjsjjsks Ya kızlar sürekli boğazım tahriş oluyordu sonra yumru oluştu sanki boğazım da kaç gündür de nefes almamda zorluk yaşıyor gibiyım daralıyor nefesım boğazımdan sürekli geniz akıntım da oluyor var mı başına gelen?
esmamami Sksjsjjsks bende aynıyım ama öksürük ve boğaz ağrısı var bende boğazıma sanki yuvarlak bişey tıkanmış gibi öldürdüğümde nefes alamıyor gibi oluyorum sesim de kısılmış bugün birazdan acile gideceğiz 🙄
Sksjsjjsks esmamami bende öksürük de yok bogaz ağrısı da yok canım sadece dedıklerim var gecmıs olsun büyük ihtimalle senin bademciklerin şişmiştir
aylizinannesiiii Sksjsjjsks şuan aynı öyleyim acilde iğne vuruldum rahatladım eve geldim yine aynı antibiyotikte kullanıyorum sinüzit olmuşum kulağımda boğazımda yumru var gibi yatıyorum psikolojim bozuldu geçmiyor
aylizinannesiiii Sksjsjjsks ilk boğazım kaşındı aha geliyor bişeyler dedim sonra boğazım damaklarım bir şişti asla nefes alamadım acilde iğne vurdurdum rahatladım sonra kulağım ve burnum tıkandı yutkunamadım doktor ağır sinüzit geçiriyorsun dedi antibiyotik burun boğaz spreyi verdi ama şuan hala boğazımda diken var gibi batıyor on gün olacak antibiyotikte bugün son günüm🥹
Sksjsjjsks aylizinannesiiii gecmıs olsun geçer Allah’ın izniyle bende öyle değil ağrı vs yok sadece yumru ve nefes alamama