Oğlum 1 yaşında arabayla bir yere giderken sürekli mızıldanıyor ağlıyor eziyet ediyor . Otokoltukta oturmak istemiyor . Bir şeylerle oyalamaya çalışıyorum oyalanmıyor . Siz neyle oyalıyosunuz? Tavsiye edeceğiniz bir oyuncak vs var mı dikkatlerini çeken