mervekenan18 sna44 yok hiç bir şey olmadı zaten en kolay geçen aşı bu tadını da bebeğim sevmişti bir sorun olmadı
derinmavituba Eczanede 1740 lira hastaneden temin ettim yaptırdım orada 2026 lira aldılar arada fark oluyor