Olurmuolurmu Kizlar bebegim yedi aylik. Kendi gibi bebek cocuk gorunce dışarıda cok mutlu oluyor, yanina gitmek istiyor. Sizin bebisler baska bebislerle ne zaman kac aylikken oturup oynamaya basladi? Arkadas mi bulmamiz gerek artık😀
MelisArmin Olurmuolurmu Dört kişilik bir arkadaş grubumuz var, eşli olarak görüştüğümüz. Evlerimizde yakın. Çocuklarımızda yaşıt. Doğduklarından beri arkadaşlar aslında ama birlikte oynama kısmına bir yaşından sonra yarım yamalak geçebildiler. Ama zamanında örümcekle birbirlerini kovaladıklarıda oldu. 😂 Biz destek oluyorduk oynamalarına.