Efemom_ Kullananların bilgisini alabilir miyim? Bebeğimin her bezinde pişik kremi kullanıyorum. Kullanmadığım zaman hemen kızarıyor. Sleepy tavsiye edenler oldu pişik yapmadığı söylenildi. Bilgisi olan yazabilir mi?
Efemom_ Efemom_ şuan pure baby kullanıyoruz kısa süre önce geçmiştik. Poposunda sivilce gibi beyaz benekler var mantar olduğu söylenildi geçmiyor. Bezden kaynaklı olabilir mi yaşayan var mı?
ahsengunesveannesi Efemom_ bende Sleepy kullanıyorum çok şükür krem sürmeden de pişik sorunumuz olmadı
ellerimt0mbikt0mbik Efemom_ Oğluma 15 -16 ay Sleepy kullandım , pişik bir iki defa olmuştur belki.Yalnız çiş geçirme olayından ,yıldım,bıktım .Bir de torbalanma olayı var sleepy bezlerde. Başka bir marka kullanıyorum şimdi.
Denizimko Efemom_ benim bebeğimde de oldu geçen haftalarda pamuğu sabunla yıkayıp ıslak sabunlu ama sıkıp sulu şekilde değil yani öyle sildim her alt açmada 1 günde geçti bana da kardeşim demişti ben doğal zeytinyağlı sabunla yıkadım Molfix sleepy bambum natural ve horon denedim Em memnun kaldığım bez goon premium Soft oldu
[silindi] ellerimt0mbikt0mbik torbalanma olayı var sleepy bezlerde. Dogdu dogali molfix kullaniyodum asirida memnunum ama gecen ay migroslarda bi alana bi bedava vardi molfix kalmamisti aman sleepy aliyim nekadar kotu olabilirki dedim keske almasaydim asiri kotuymus ya sizinde yazdiginiz gibi iki ciş yapsa dunya kadar ciş yapmis gibi torbalaniyo topak topak oluyo bez bide bedenleri asiri dar elimdeki bitsin dahada almam en iyisi molfix
Efemom_ ellerimt0mbikt0mbik bio naturalden mi bahsediyorsunuz yeşil veya sarı paketten mi? Yeşil bizde de sızdırmıştı çünkü
_6464 İlk dogdugundan beri bio natural kullanmistim çok memnundum hiç psişik olmadı diğer sleppyler gibi sizdirmada yapmadı bulunduğum ilde zor bulunduğu için goon sarı pakete geçtim şu an iki buçuk yaşında oğlum goondanda çok memnunum bio natural gayet güzel bence yapısı 👍
fisnereceli Doğduğundan beri natural olanı kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. Bu aralar ekolojik olanı da deniyorum ondan da çok memnunum.
aven Efemom_ bir kere bile yaşamadim.Bez gercekten kaliteli cırtı bile kaymıyor kucaktan kucaga gezdigi halde
Efsane1234 Efemom_ bende onda kulaniyorum benimde oglum oyleydi cok kotu oluyadi bacaklari sleppy kulandikdan sora qayet iyi hic bi kizariklik olmuyo🤲😍
yusaydefsa Efemom_ evet kızımda geçmeyen pişik vardı alerji doktoruna götürdüm besin pişik yapmaz dedi ama domates vs yedirme dedi sleepy natural veya bionatural kullan dedi ve kesti kullandığımdan itibaren
_6464 Efemom_ sızdırma pişik hiç yaşamadım ben çok memnundum oğlum çok beyaz tenli hassas vücudu ama sıkıntımız olmadi diğerlerini de bulamadikca denedim yeşil paketi çok sızdırıyor mesela
ahsengunesveannesi Efemom_ yeşil paket benimki de ben sadece iz yapıyor ondan şikayetçiyim.Sızdırma olmadı biz de