AyseTugba22 İyi akşamlar arkadaşlar 2 aylık bebeğim uykuya dalarken çok sıçrıyor uykuya dalamıyo siz de böyle durum yaşadınız mı ☹️
Mervebtn1209 AyseTugba22 yaşadık canım sürekli oku üstüne geçiyor zamanla korkma 🌸ellerinden korkuyodu bizimki elleri hareket edince sıçrıyordu ☺️
siyahhhh AyseTugba22 Bebeğinizi kundak yapin aniden hareket edince korkuyordur bide küçük yasin koyun bas ucuna bol bol okuyun
ozge3747 AyseTugba22 Yarım kundak yapın benim kızım yaptırmıyordu uyuduktan sonra sarmaya başladım sonradan alıştı
AyseTugba22 Teşekkür ederim bilgileriniz için kundak yapmamıştım ama bundan sonra yapıcam uykuya dalamıyo çünkü yavrucak sürekli okuyoruz ☹️