ZeySer bugün instagrama bana göre çok tatlı çıktığı bi fotoğrafını paylaştım. Acaba ondan mı oldu diyorum. Buda vicdan azabım oldu. Daha dün sakınılan göze çöp batar diye yorum yapmıştım posta 🤦🏼♀️ Akşam keyfi çok yerndeydi baya güldük oynadık. Tamamen nazar mı yoksa dişinden dolayı kulağı falan mı ağrıyoki acaba 😫 uyurken çok derin derin nefes alıp veriyo. Sanki her an uyanıp ağlicak gibi ☹️