Arkadaşlar merhaba oğlum 23 aylık artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum 1 haftadır yavaş yavaş, azaltarak bıraktırmayı deniyorum ama çok zor ilerliyoruz. Meme vermeyince aşırı sinirli davranıyor daha bi agresif oldu yemek yemeyi de iyice reddetmeye başladı. Nasıl bir yol izleyebilirim acaba? Sizler nasıl yaptınız?