Sezeryan sonrası 1 hafta enfeksiyondan yattım belirtileri ateş kusma vucütta aşırı halsizlikti değerim baya düşmüştü ama geçen gün tekrar aynı belirtiler gösterince doktoruma gittim neden yükseldiğiyle alakalı net birşey demedi ilk yattığımda göbeğim çok şişti ve sertti antibiyotik tedavisiyle düzeldi ama tekrar çıkması beni çok yıpratıyor neden sürekli çıkar ki böyle bir durum yaşayan varmı