larindidems Omer15- electrolux kullanıyorum 5 yıldır hala taş gibi 2 kedi bir bebekli ev dik süpürgemde var oda bosch 7 serisi
Tugcemine Omer15- philips maraton siyah ve gold olan rengi çok memnunum maşallah 3 yıldır çekiö gücünde hiçbir sıkıntı yok
BEYZANUR2020 Omer15- Philips maraton aldım ulti made olan ama diğerlerini bilmiyorum bunun tek rengi var zaten piyasada siyahli morlu olan bundan önceki süpürge değilmiş diyorum resmen
BEYZANUR2020 Omer15- çok memnunum üç tane ana basligi var üç dört tane de koltuk arası yatak vs.icin var ana basliklar huuup diyor resmen canavar gibi 15 bin e aldık ama değer üç ay kadar oldu alalı
Omer15- gulumser2 beyaz eşyada bşzdr öyle kullanıyoruz ama kablosuz süpürgesinden memnun kalmadık maalesef
doga1 Omer15- Samsung vc07t357 koldan ayarlı çok rahat ediyorm zemind göre düğmeden ayar yapıyorm kolum yorulmuyr çekim gücü iyi toz haznesini de direk yıkıyorum 🤌