Sabah 5 te titreyerek donarak uyandım kat kat üstülü giydim resmen üşümekten kıpırdayamadım bütün vücudum başım resmen sızım sızım sızlıyor ağrıdan oglumu bile zor emziriyorum öyle canım yanıyor parol içtim biraz terletti uyudum uyandım yine aynıyım midemi üşüttüm sanırım ishal gibiyim aynı zamanda emzirdigim için ilaçta alamıyorum haatanelerde tıklım tıklım 🥵😩