Kızım 14 aylık son zamanlar da o da aynı şekilde. Her şeyi tükürüyor ya da masadan alıp fırlatıyor. Sadece emiyor. Bir de şeftali ve kayısı yiyor. Sıcaklardan böyle olduğunu düşünüyorum ben. Hiç yemek seçmezdi şuan bayılarak yediği şeyleri bile reddediyor. O yüzden değişik ve serin şeyler hazırlamaya özen gösteriyorum. Az da olsa yese içim rahat ediyor. Zorlamıyorum iyice soğumasın diye.