Merhaba anneler oglum 5 aylik öyle 4.ay atagi falan yasamadik cok sukur gece uykularimiz falan ayniydi ama bebegime ne olduysa 4 gundur aksamlari aksam uykularindan falan aglayarak uyaniyor 3 sefer sonra sallayip falan susturup geri uyuyor.anlamadim ne oldu ataktamiyiz diye bakiyorum ucretsiz programdan degiliz cikiyor ama inanamadim o zaman ne,birde hasta degil ama sabah atesi vardi 1 kez cikti.üst damaklari kabarik acaba dişlerin huysuzlugu mu onu da bilemedim.3 saatte bir beslenen bebegim 1.5 saatte verdigim de oluyor doymuyor desem gunduzleri nasil 2.5 3 saat duruyor.ay valla anlamadim ben yaaaa yardimlarinizi bekliyorum nedir ki acaba? Bebisi 5.ayda boyle olanlar var mi