Deletedmom_110 Kızımı 22 ay emzirdim oğlum 18. Ayını doldursun kesicemmm diyorum eşim oğlanı da 22 ay emzir diyor hak geçmesin kısa kalır mahrum etme diyor ama sağ tarafında hiç süt yok yiyorum ediyorum sağımda az var emerken canım açıyor artık ne yapsam kızlar🥱
Minel-inannesi Deletedmom_110 cok istiyosa esiniz 22 aya kadar emzirsin. Ona ne ayol. Meme sizin cocuk sizin. Siz ve cocugunuz ne zaman hazorsaniz o zaman kesersiniz kimseye hesap vermek zorunda degilsiniz.
Ucansupurge Deletedmom_110 süt yoksa ne yapacaksın boş mememi vereceksin 4 ay daha ne gerek var. kes memeden niye kısa kalsın niye mahrum olsun saçma bu tarz düşünceler
soda Deletedmom_110 alttaki yorumu çok haklı buldum eşiniz emzirsin o halde. Bu sizin kararınız ve bu kadar hassas düşünmeyin hak niye geçsin ki süt bitmiş zaten canınızı acıtıyor artık ki zaten bebekler için keyfiyete dönüyor bir süreden sonra kararınızı siz verin ve kendınızı yıpratmayın 🤲💐
semma007 Deletedmom_110 siz bilirisniz emmiş zaten bundan sonra fark etmez sanki çok emzirenlwrim çocukları çok iyi bagisikliga sahip bir çok farktor var
Deletedmom_110 Minel-inannesi eşim şunu demek istiyor kızım22 ay emziridn oğlanı da aynı tut diyor hak geçer gibisinden yoksa eşim karışmıyor böyle deyince aklım karıstı
Deletedmom_110 soda evet açıyor vallahi hiç emzirmek istemiyorum bazen de emerken böyle dedim diye üzülüyorum
Minel-inannesi Deletedmom_110 iyide bu is nasip işi. Şükür varmış ama oglunuz dogdugunda sutunuz hic olmasaydi nolcakti? Once gece beslemelerini kesin, gunduz zaten evde olmuyodur muhtemelen he he emiyo deyip gecin ici rahat etsin madem
Deletedmom_110 Minel-inannesi 9 temmuza kadar evde cnm eşim demin konuştuk ağustos da kesiyorum 11 de 19 aylık oluyor tamam dedi kızımla kıyasa girdiği için öyle dediğini söyledi dedim şükür yine emdi evet dedi 1. Sınıfa baslıcal kızım hem o sürece kadar halletmıs olurum birde işe başlama durumum da var büyük rahatlık olur
Minel-inannesi Deletedmom_110 hakkinizda iyisi olsun inşallah 😊 ama yinede once gece emmelerini kesmeye baslamaniz sizin icin kolaylik olur. Sutum az desenizde birden emmeyi kesmek mastite yol acabiliyo. O yüzden azaltarak ilerlemek hem bebeginizi hazirlar hemde sizin vucudunuz sutu yavas yavas azaltir. Tabiki bebeginizi siz bilirsiniz hangi yontemi uygulamaniz gerektigini ama bu memeye bisiler sürüp yada birden biraktirma fikri bana cok üzücü geliyo.
Deletedmom_110 semma007 kesinlikle iyi bağışıklıkları oluyor genelde kızımdan biliyorum epilepsi nöbet vs kestirmedi emzirmemi devam dedi bagısıklılık açısından
semma007 Deletedmom_110 öyle mi dersiniz banda cocuk doktur 1 yasindan sonra fark etmez onun bir bagisikkigi olusur demisyi hatta baska bir doktoe gece uyutmuyirsa emzirmeyi kes dedi .gerci ben alistim her gece uyanmaya hayatta hic taviz vermsigim sey uykumdu guzelde uyuedum ama doga tersine yaratiyir oglum tam tersim oldu ilk zamanlar cok zoedu ama alistum surekli uyanmaya bunyem alisti
dilfiruz Deletedmom_110 birden kesmeden azaltarak kesmeyi deneyin. Günde 3 se 2 1 o şekilde ilerleyin