anneko_ merak ilk bir haftabenekler oldu bizde ¾ gün ateş yaptı.ağız içi yarası oluştu o çok zorladı çünkü çocuk birşey yiyemedi ağzım açıyor diye ağladı sürekli verdiğimi de geri çıkarttı.bir hafta sonra geçiyor merak etmeyin biraz sabır sadece.birde ayak ve el parmakları derileri yenilendi soyulur gibi oldu deresi iyileştikten sonra
anneko_ merak bulaşıcı çok fazla dışarıya temas ettirmeyin diğer çocuklara falan .bize yeğenlerimizden geçti bulaştı
Badeninannesi1 merak kızım 11 aylıktı geçirdiğinde yani cok etkisi olan uzun süren bi hastalık degil ama cocugu cok yoruyor kızım aşırı halsiz cok keyifsizdi o kadsr cok aglamıstım ki Bir kac gün sonra geçti agız yaraları icin doktor karadutlu bi sprey vermişti bi de kaşıntı kremi vücuduna kısa zamanda geçmişti hafif atlattı kızım sadece kol ve bacaklarımda benek ile ağız yarası olmuştu ilk bir gün icinde 38.6 ateş olmustu iştahı cabuk toparlanmıstı
Deletedmom_110 Çok geçmiş olsun ilacı olmadığını biliyorum ve dışarıyla temasınızı bir süre kesin bulaşıcı bir hastalık Şifa versin Rabbim
merak Haydinn 1 yaşında ağız kenarı kolları üst bacakları ve vücudunda var biz ilk isilik oldu zannettik
merak anneko_ 10 günü geçti bizim olalı da biz daha yeni anladık ama bizde ateş olmadı ağzı bembeyaz oldu pamukçuk dediler biz dalga geçtik hatta yaşını geçince pamukçuk mu olur diye
gzgnx Biz de olmuştu doktor krem verdi, doktordan çnce yağ iyi gelir diye sürmüştüm tüm vucuda yağdım, kendliğinden geçiyor sonra
Badeninannesi1 merak bu hastalık bagısıklık sistemi birax düşükse daha cok yoruyor vücudu Karadut verin agzı yaraları için bence
dilfiruz merak Çok geçmiş olsun.Umarım çok az döküntü ile ve tırnak dökülmesi yaşamadan atlatırsınız. Biz bir ay neredeyse kremle le döküntülerle uğraştık Sonrasında tırnakları döküldü el ve ayakları :( Yeni tırnak büyüdükçe alttan eskisini attı. Sonrasında normal tırnakları ve ciltte biz iz kalmadı. Umarım siz bunları yaşamadan atlatırsınız.