Günaydınlar sonunda 22 aylık oğlumun odasını ayırdık 🥰 çalıştığım için çok üşeniyordum,, gecenin bi yarısı odasına gidip gelmeye, uykumu açıp ertesi gün işe uykusuz gitmeye…
Çok şükür 9 günlük tatili fırsat bilip; eşimle 3 gecedir odasında yatırıyoruz.
Bi ben kalkıyorsam bi o kalkıyor. Ben bu yola başvurmuşken yatak odasında ki beşiği kaldıralım diyorum.
Ama eşim bunun hastalığı var, diş çıkarması var yeri gelince bizim odada yatar diyo 🧐
Kararsız kaldım, bence yatak odasını bıçak gibi kesmeliyiz ama tecrübeli anneler ne der? Size danışmadan kaldırmayayım dedim