gurbetteanne10 Merhaba anneler bebeğim 16 günlük İstanbul da yaşıyorum çok sıcak hava üstüne ince giydirip sadece ayaklarına doğru muslin örtüyorum her gün yıkıyorum ama yüzü isilik oldu hastaneye goturmelimiyim tavsiyeniz varmı ne yapabilirim
designermoms gurbetteanne10 yüzüne doğal gül suyu sürebilirsiniz pamukla Yenidoğanda ben de kızıma öyle yapıyordum hemen geçiyordu
annekadin21 gurbetteanne10 çok mu oldu. Anne sutu bence isilik yapıyor. Benm bebeğimin yüzüne nereye anne sutu gelse isilik oluyo snra geçiyor sildikce
haticerva06 gurbetteanne10 bizde19 günlüğüz gıdısı isilik oldu dediğiniz gibi giydiriyorum sadece.her sabah silme pamuğunu ıslatıp temizledim serinlettim isilik olan yerleri ve baya azaldı
gurbetteanne10 annekadin21 bilmiyorum süt mü sıcak mı yapıyor korkmaya başladım sadece yüzünde var anlayamıyorum
annekadin21 gurbetteanne10 bence sut yapiyo sadece yuzundeuse. Ben emin olmak için bir noktaya sut sürdüm. Ora isilik oldu 2 gün snra gecti
gurbetteanne10 haticerva06 bende hep siliyorum keşke kısa gelseydi doğumu diyorum biz dayanamıyoruz ki sıcağa bebekler nasıl dayansın
merak Bir baktırın isilik diye emin olmayın. Benim de isilik dediğim bebeğim de şuan el ayak hastalığı diye tanı koydular