gozdeanne1 herkes benzer yorumlar yapmış zaten, gaz sancılarına en iyi masaj geliyor, bebeğim 4 aylık oldu 1 aydır gaz sorunumuz azalarak bitti, biraz sabredin geçecek bebeğin tadını çıkaracaksınız♥️ bol bol masaj yapın, ayaklarını karnına çekin, eğer yanınızda uyutuyorsanız gündüz uykularında arada yüzüstü uyumasına müsade edin, doktorlar önermese de yüzüstü uyuduğunda bebeğim çok rahat ediyordu uyandığında çok pırt yaparak gazını kendisi çıkarıyordu, sizin kontrolünüzde olsun tabi yüzüstüyken yalnız bırakmayın yine de.
Damlalar, rezeneler, çaylar bir noktaya kadar idare ediyor, en iyi çözüm sürekli masaj yapmak.