Kızlar hala güncel kullananınız var mı bilmiyorum da benim oğlumda aynı anlattıklarınız gibi 6 ay 10 günlük muntazam emekliyor istediği yere gidiyor gece de kıpır kıpır uyurken endişeleniyorum valla bişey var diye bez bile 2 kişi değiştirebiliyoruz dönüyor gidiyor sürekli oturmayı pek sevmiyor ilgiside biraz çabuk dağılıyor normal mi ismine arada bi bakıyo arada bi bakmıyo