Herkese merhaba. 50 günlük bebeğim var. Hem anne sütü hem mama ile besliyorum. Merak ettiğim şu en fazla 85 ccye kadar çıkabildik. Genelde anne sütünü de sağıp versem genelde 60 -70 CC icebiliyor. Normal mi bilemiyorum. Bu aralar uyku süresi uzadığı için de aç mı kalıyor endişesi yaşıyorum.50 günlük bebeği olanlar sizde beslenme durumları nasıl ?