zeyseh hiçbir yere sokmuyorum dün zorunda kaldım avmye gittim ondada hemen cıktım maalesef bizde calısıyoruz eşimle sadece bebeğimi değil ben 150 kişilik bir ortamda calısıyorum bu gördüğüm kişiler yemekhaneyi paylaştıgım kişi sayısı ise 350😢 umarım bana gecmez yoksa Oğlumda olur Allah hepsini her türlü hastalıktan korusun