nurcanhamitcan01 Ebebek kiraz cekirdegi kemeri kullanan varmi arkadaslar bebegim 28 gunlukte alsam bosa cikarmiyim acaba??
zeyni_prenses nurcanhamitcan01 bende burada bekleyim geceler zehir oluyor bebeğim 40 günlük napcam şaştım kaldım
Fatmanurc nurcanhamitcan01 kolik bi bebekse çok da etkis olmaz. Normalmgaz sancısı ise faydasını görürsünüz
miniksercedefne nurcanhamitcan01 onu bilmiyorum ama havlu ısıtıp ilikken karnına koyabilirsiniz. Her beslenme öncesi güzelce gaz masajı yapmalısınız. Birde günde 2 bardak rezene kimyon anason çayı için. Az da olsa faydasını gördüm ben
Diva nurcanhamitcan01 ben patik versiyonunu kullandım iki bebeğimede ayakları ısındığı için uykuya dalmalarıda kolay oluyordu tabi bu sıcaklarda kullanılırmı bilemiyorum.Buna ek olarak gaz damlasıda kullanmaya başlamıştım
gak Ben onun faydasını görmedim oğlum kolikti. Kendim her sabah rezene anason kimyon üçünü bir bardak sıcak suya attım ılıyinca içtim öğlen de 1 bardak toz kimyon içtim. Bizde relaktaz gaz damlasi çok ise yaradı onu kullanmanizi oneririm
babyboy_35 nurcanhamitcan01 canım rezene anason çayı tüket bebeğim 3 aylık kolik bu şekilde devam ediyorum sabahları bir tatlı kaşığı anason bir tatlı kaşığı rezene koyup sıcak suya koyup demleyip içiyorum öğlen ikindi akşam rezene çayı içiyorum aktardan aldım