Oğlum 25 aylık. Son 3-4 gündür gecenin belli saattlerinde mama dye ağlayarak uyanıyor karnı tok yatıyor eminim. Eline bişeyler veriyoruz onu tutarak uyuyor yemiyorda. Ve geri uyuması 1,5-2 saati buluyor. Artık kafayı yiyeceğim yani nedendir bu? Birde bazı arabalarını tutturuyor geve uyanıp. Bazen koca bisikleti yatağa çıkarmak zorunda kalıypruz. Şimdide 1 den beri uyutmaya çalışıyorum asla dalmıyor