Kızlar… ben bugün hamile olduğumu öğrendim test yaptım pozitif çıktı.. Bir tane kızım var 7 aylık. Aslında doğurmak istiyorum kızım kardeşsiz kalmasın yalnız büyümesin istiyorum ama korkuyorum. Aralarında bir buçuk yaş olacak tahminen.. İlk doğumum sezeryan oldu ve daha 7 ay geçti ikincisi de muhtemelen öyle olur.. Sizce ne yapmalıyım? İki çocuklu annelerim beni bilgilendirirseniz sevinirim 🥹