buseviim Bir kere olduysa eğer takip edin biraz bir kaç kez tekrarlarsa doktora goturursunuz benimde bir kere olmuştu internetten bakmıştım enfeksiyon olabilir yazıyordu ama tekrarlamadı birden fazla
meyremce Bizde de kuru öksürük var. Doktora gittik balgam sökücü verdi. İnşallah en kısa zamanda atar. Geçmiş olsun size de ama doktora götürün yine de