Yiyen bebekleri görünce üzülüyorum. Benim oğlan ağzını kitliyor. İnanın bugün sadece 2 şişe mama içti, iki üç kaşıkta ağzına zorla labne avokado karışımı sokmuştum. Onunla durdu. Ne yemekler yaptım zaten pütürlü asla ama asla yutmuyor. Hadi onu geçtim ezip püre yapıyorum ağzını kitliyor. Off off. Yoruldum. Aç uyuyor diye şuan strese girip üzülüyorum