Merhaba hanımlar 1 buçuk yaş oğlum 10 gün önce ateşlendi baya 39,5 larda kaldı bi ¾ gün kadar sonra ara ara yine ateş üşütmüş dedi Dr ateşten snra ağzı damakları aft oldu snra aşı oldu üstüne ve 10 gündür hiçbir şey yemiyor sadece pirinç unu sütü karıştırıp içiriyorm ağız kokusu vardı 3 gündür yoğun bu gece dedim mendille sileyim dişleri damakları zaten yara kafa diş var köpek diş yerleri hep şiş ve yara mendili değdirdiğim gibi kanama aşırı oldu acile götürdüm üst diş düşecek sallanıyor diyor ve damaklarında sorun var bu çocuğun dişçiye götür dedi çok ağladım üzüldüm başına gelen oldu mu ne yapmalı sizce