Merhaba 27 aylık kızım 1.5 aydır yapışık ikiz gibi geziyoruz kesinlikle lavaboya bile gidemiyorum kapıda feryat figan ağlıyor, benden başka kimseyi istemiyor babasını bile biyere bırakıp üst kata bile gidemiyorum. Bensiz uyumuyor gece 5 6 defa kalkıp anne yat diye yanında yatmamı istiyor yoksa kesintisiz ağlıyor. İsyan değil yanlış anlaşılmasın sadece merak ediyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı? Geçici bir süreç mi?