Tucig
normal dogumu zor gecenler basta ben olmak uzere seni cok iyi anliyorum.benimde dikisim vardi birlikteligi birak biri yanlislikla popoma carpacak diye odum kopuyordu...hazir oldugunu anlayacaksin acele etme stres yapma :)
insanin acisi nerdeyse cani ordadir normal dogumdan sonra bi kac ay insanin cani orasinda oluyor normaldir :)