Annisss bu bana pek doğru gelmiyor. Ben kızımın odasını doktorumuzun yönlenlendirmesiyle 3,5 aylıkken ayırmıştım. Gece uykuları uzadı, gecede 1 bazen hiç uyanmadığı oluyordu. Sabahları da uyanınca 30dk-1 saat arası kndi kndine yatağında oyuncağıyla konuşuyordu. Gün içinde de daha mutluydu. 5,5 ay civarı dişten bozuldu düzenimiz.biraz toparlamıştık ki 7,5 ayda birdaha bozuldu. Şu an 11 aylık hala daha toparlayamadık. Hala odasında yatıyor ama sık sık uyanıyor. Bazı günler güzel uyuyor, ama genelde kötü bir düzeni var. Uykusuz olduğu geceler gün içinde de hiç birşeyden memnun olmuyor haliyle. Beni mi istiyor diye yanımda da yatırdım o zaman daha da sık uyanmaya başladı. Yanında yatırmak bebekte alışkanlık yapıyor ve bir süre sonra anne yanımda mı, meme ağzımdamı kontrolü yapmak için uyanmaya başlıyorlar. Birde anne yanında yatınca en ufak sesten uyanıyorlar. Bizim uyku duzenimizin en güzel yanı hep 8-8:30 arası uyuyor ve ilk uyanmasına kadar iyi uyuyor.