fatmaglll Kızım bir haftadır acı çeker gibi ağlıyor sürekli değil ama gün içinde muhakkak ağlar oldu anlayamıyorum gaz değil ağrısıda yok anlamıyorum
pinar1108 fatmaglll merhaba biz de 2 ay 4 günlüğüz 4 gündür bizde de aynı durum var atak haftasındalar muhtemelen
fatmaglll pinar1108 bir an önde geçsin ilk kez böyle birleyle karşılaşıyorum korkuyorum gözlerinden yaş geliyor resmen
gmzefnn 2 ay 2 günlük bizde bugün olduk aynı şekilde ağlıyo uyumuyo emmiyo durmuyo sanki biyeri ağrıyo acıyomuş gibi sadece cırlıyor
heygorl Aç olabilir doyduğundan kesin emin misiniz? Gazı olabilir, uykusunu alamıyor olabilir ve 6. Hafta atağında olabilir