Kızım 19 aylık, doğduğunda 5 ay kadar iki memeyle emdi ama bi tanesini hep az alıyordu ondan az süt geliyordu. Sonra onu tamamen emmeyi kesti , o zamandan bu zamana kadar da memede süt kesildi sıkarsam 1 damla zar zor çıkıyordu. Bugünlerde o memede üst kısmında dokunduğumda ağrıyan hafif bi sertlik var. Sıkınca zar zor 1 damla süt çıkıyor ama çıkan süt sapsarı ve çok yağlı bi kıvamda. Diğer memeyi hala emiyor bu arada emmeyi bırakmadık. Bu şekilde bi ağrı yaşayan var mı? Doktora görünmeli miyim yoksa sütle alakalı bi durum mu ?