Kızım iki yaşında sabah 5ten beri ateşi var 39u gördük acile götürdüm ama burdaki devlet hastanesindeki doktor yüzümüze bile bakmadı antibiyotik yazıp gönderdi. Öksürük yoktu ama bir saattir öksürüyor ateş düşürücü veriyorum da 4 saat arayla ver dedi eczacı ama 4 saati bulmuyor ki hemen çıkıyor ateşi napmalıyım tecrübeli hanımlar bi yardım edin. Perşembe günü özele götürcem antibiyotiği kullanayım mı