Deletedmom_110 kelebekkkkkkk direk doktora götürün kasıktaaa çıktı 8 gün yattık yoğun bakımda içini bosalttı çocuk cerrahi lütfen doktor görsün çok geçmiş olsun
kelebekkkkkkk Mikoiledikonunannesi bilemiyorum ki ya evin içimde sürekli klima açık 25 derece sadece dün biraz sıcaklamış olabilir ne yapmam lazım geçmesi için