Kesinlikle kamera derim ben.
2 yildir kamera bagimlisiyim😅 ev kucik, aslinda artik buyu de kizim ama, kamerayla konyrol etmek sese gore kiyadlanamaz bile.
Yatarken dogru pozisyonda mi?
Ustu acilmis mi?
Bunlar olmasa uyanmadigi halde zibilyonkere odasina gidip geliyor olurdum.