gizemaktass benim bebeğim de cok iştahsız aynı şekilde 10 aylık. Anne sütü alıyor. Sadece meyve seviyor. Ben de meyve verirken yemeği bi şekilde yedirmeye calısıyorum. Cok can sıkıcı bi durum. Bir de kendi eline alıp yiyebileceği şeyleri seviyor. Pankek, mücver tarzı seyler veriyorum farklı sebzelerle çeşitlendirerek.