Kızlar kızım 4 bucuk aylık ama inanılmaz zor geçiyor mamayla besleniyor mama yemiyor sürekli kucak istiyor kucakta duruyo ama yere koydugum an münkün değil kıyameti kopartıyor akşama kadar tualete gidemiyorum mama hazırlamama fırsat vermiyor hiçbir şekilde oyalayamıyorum oyuncaklarıyla oynatıyorum hemen sıkılıyo oynamak istemiyor tv telefon vermiyorum nasıl oyalayabilirim bu arada ana kucağı falan var ama yatmıyor ağlıyo siz neler yapıyosunuz nasıl oyalıyosunuz