Merhaba kızlar, benim bebeğim bir kaç gün sonra 4. Ayına girecek. Fakat yaklaşık 10-15 gündür mama reddi yaşıyoruz, mama içerken dikkati aşırı dağılıyor. Kalabalık ve gürültülü ortamda beslenmek istemiyor. Gündüz uykusu zaten pek yoktu, şimdi ise yarım yamalak. Geceleri de kesintisiz uyuyan ve beslemek için benim zorla uyandırdığım kızım şimdilerde geceleri 2-3 defa mızmızlanarak ağlayarak uyanıyor. Sizler de bu aylarda bu tür sorunları yaşadınız mı, ya da başka ne gibi sorunlar yaşadınız?