rozeriin Geçmeyen egzamam yüzünden kortizonlu iğneyi denemek istiyorum çünkü artık çok büyüdüler ve her yere yayılmaya başladı dayanamıyorum emzirdiğim içinde korkuyorum emzirme dönemin de kortizon alıp bir sıkıntı yaşayan oldu mu acaba