Merhaba kızlar oğluma kahvaltı öğlen yemeği ve akşam yemeği veriyorum birde aralarda günde 3 kez olacak şekilde bazen daha fazla da emiyor yeterli mi acaba 3 ana 3 ara öğün verin diyorlar da ara öğün veremiyorum çünkü doyunca ya emmiyor yada ana öğünü yiyemiyor siz nasıl yapıyorsunuz bu şekilde vermem sizce nasıl