Bir anda nasıl bu kadar huy degistirdi anlamıyorum. Her istedgii olsun istiyor, olmayınca ağlıyor. Elimde gördüğü her şeyi istiyor, zararlı zararsız her şeyi almak istiyor, vermedigimiz zaman kendini yerlere atıyor, çıldırmış gibi ağlıyor 🙄
Her şeyi ağlayarak bağırarak yaptırmaya çalışıyor. Önceden böyle değildi bu aralar huyu degisti sanki.
Kizlar sizinkilerde mi boyle acaba ? Düzelecek mi bu durum 🙂