Ekut 15 aylık bana çok bağımlı. Benim olduğum ortamda babasıyla oynar ben odadan çıktığım dk hemen peşime gelir engellenirse ağlar.
Memlekete gelince akrabalara daha yabani bu konuda, yanlız büyüdüğü için normal geliyor ama beni boğuyor bu mevzu, bugün kayinbabamlardayiz babası dışında biraz vakit geçirdiği tek kişi dedesi. Hele burada lavabo, duş gibi yerlere gidince evdekinden daha çok ağlıyor, asla avunmuyor beni görene kadar. Sinir krizi geçiyorum ama yapacak bi şey yok gibi. Geçecek bu günler, ya sabır diye diye kendimi teskin etmeye çalışıyorum.