Vallaha benim bebiş 35 günlük ben dogdugundan beri 2-3 kere en fazla kundaklamışımdır.Hala da yapmıyorum evet kendi kendini uyandırıyor ama bu havalarda kundak zulüm olur.Ama danışmanlık aldığım bayan bana kundak yapacaksam eğer bezle yapmamı söyledi.Yani sadede bez kalsın algında öyle kundak yap demişti ince müslin bir örtüyle.Çok suxaksa sizde bezle bırakın sadece.