İyi akşamlar güzel anneler 😊sorum şöyle, yarın bize eşimin yeni evli yeğeni ile eşi gelecek, balayı gibisinden yani,ama bir gün sadece kalacaklar bizde sonra başka bir yere geçecekler.Antalya da yaşıyoruz ,evim 2 +1 Amerikan mutfak.85 m’² . Klimanız bu ara tam soğutmuyor, ve ben diyorum ki acaba yatak odanızda mi yatsalar gece , oranın kliması İyi,hem salonda kanepede rahat edemezler,hem sıcak olur ,hemde salon mutfak bir olduğu için sıkıntı olur🤔