momm2224 benimde 15 aylık oğlum var. Aile fertlerimizin neresi olursa kolu, bacağı ısırıyor. Ara ara mememi de ısırıyor. Bende durduramıyorum. Uyardıkça kendisiyle konuştukça devam ediyor. Doktorumuza sorduğumda da tepkinizi gösterin zamanla bırakacaktır dedi ama bir süredir böyle hiçbir ilerleme yok. Bende burada bekleyeyim o yüzden. Önerilere açığım deneyimli annelerim ;)