4 buçuk aylık kızım atak başladı başlayalı memede uyuyor sadece. Öncesinde yatağında pışpışla kucakta vs uyuyordu ama uyku gerilemesiyle birlikte memeden başka hiçbi yerde hiçbi şekilde uyumaz oldu.
Aslında annelik iç güdüsü olarak çok hoşuma gidiyor, yavrum sonuçta kendini öyle güvende hissediyor iyi hissediyor demek ki diyorum. Şikayetçi değilim çünkü çok şükür gece çok uyanması yok.
Ama 2 buçuk ay sonra malesef işe başlayacağım ve yarım gün kayınvalidem bakacak. O zamana kadar bu alışkanlık devam ederse çok zor olacak. Bu yüzden bıraktırmak istiyorum.
Aynı zamanda gündüz uykuları da alarm kurulmuş gibi tam 30 dakika, ne 2 dakika önce ne 2 dakika sonra tam 30. Dakikada uyanıyor ve geri uykuya 10 seferden 2sinde belki dönüyor o da yine emerek.
Uyku eğitimi almak istiyorum 5. ay itibariyle. Tavsiye ettiğiniz ya da uzak dur dediğiniz birileri var mı? Ya da eğitim almadan çözebilir miyim bu sorunları? Yardımcı olabilirseniz sevinirim 🫶🏻